16 Haziran 2009 Salı

sale





bugün itibariyle h&m de indirim başlamış durumda.
okul çıkışında şöylesine bir uğrayayım dedim.çalışan bayan indirim etiketlerini ürünlere ekliyordu.bende sıcağı sıcağına hemen birşeyler kaptım.asıl yarın okul çıkışında bakıcam.çünkü bikinilerin fiyatı 1€ ya kadar düşüyor indirim zamanında.
geçenlerde alığım elbisede indirime girmiş(1.foto).ben 39.90€ ya aldım,şimdi 34.90€ olmuş,üzüldüm,çünkü daha etiketi üstünde hiç giymedim.
bugünde 2.fotodaki sweatshirt ü aldım.24.90€ dan 15€ ya düşmüş,iki tane kalmıştı,bi tanesi benim oldu.
sarı bikini 10€.sarı elbise 24.90€,çizgili hırka 15€...
yurtdışında yaşayanlara h&m uğramalarını öneririm,mutlaka alıcak birşeyler bulursunuz.bide indirim zamanı farklı ürünlerde çıkartıyorlar.

4 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bu yazına oley oley oley demek istiyorum :P Gönül rahatlığıyla H&M'e girebilirim, diğer mağazalar da bir an önce indirime girsin ya alışveriş yapmak istiyorum!! :D

modamakyajveben dedi ki...

:) bende oley diyorum,hepsi biranönce indirime girsin,beide alisvers yapalim:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ama bize de yazık değil mi, Türkiye'ye de gelsin H&M :(

modamakyajveben dedi ki...

:)
bencede türkiye´ye de gelsin:).
burdada bircok marka yok.bende topshopun,ipekyolun,...vb buraya gelmesini istiyorum:)