6 Haziran 2009 Cumartesi

hello kitty









hello kitty e bayılıyorum.bunlarda benim h&m den aldığım hello kittyciklerim.sizlere göstermeden edemezdim:)
Bodysplash lardan başlıyalım.ben duştan sonra vücuduma sıkıyorum.kokuları inanılmaz güzel.tropik meyveli,yeşil elmalı,güneş portakallı ve de son olarak tatlı çilekli.
kokuları aynen isimlerindeki gibi.eşim bile bu kokulara bayılıyo.eğer yurt dışında bi tanıdığınız varsa kesinlikle aldırın derim,fiyatıda sanırım 3.90€ du,tam hatırlamıyorum.
Far setinde çok hoş renklerden oluşuyor,vede dokuları yumuşak,parmağınızla rahatça sürebilirsiniz,o kıvamda.
renklerini yazın yanımdan ayırmayacağım favori renkler,hemde simli,gerçi ilk sürüşten sonra,en üstteki sim tabakası azalıyor ama olsun,yinede içinde yeterli miktarda sim var:)
Lip glosslara gelelim.onlara ayrı bayıldım.çünkü çilekli olan çilek kokuyor,acayip beğendim.yapış yapış değiller hoş parlaklık verip,azıcık renk veriyorlar,tam benlik.zaten abartıyı sevmem.fiyatı da 1.90€ ti.türkiyede bu fiyata bu kalitede ürün sanırım alamam.

en sonda makyaj çantam ve hepsinin toplu fotografı,çantası da çok şeker:)
benim için zaten hello kitty yazması bile yeterli:)

4 yorum:

esroshumsu dedi ki...

ay bayıldım ben bunlara ben de istiyorummmm:( nerden bulabilirimmm güzel günlerde kullan hepsini

modamakyajveben dedi ki...

ben bunları viyanadaki h&m den almıştım.ben alalı bayagı oluyo,bilmiyorum halen satıştamıdır.
ama umarım bulursun,bu cicilerden seninde olur,çünkü ben severek kullanıyorum vede gören herkes bayılıyo:)

esroshumsu dedi ki...

off ben de bayıldım şu blogları keşfettiğimden beri keseyi düzeltemedim:))

modamakyajveben dedi ki...

bende bütün paramı makyaj malzemelerine yatırıyorum,battım resmen:)