10 Haziran 2009 Çarşamba

Temizlik Hastalığım


Bu aralar temizlik hastalığım tavana vurmuş durumda.dün gece saat 01.00 de çamaşır yıkadım.
bulaşık yıkadım.mutfağı temizledim.banyoyu temizledim(yere dökülen saçlardan nefret ediyorum!,gecenin bir yarısı onları temizledim.)bide bunlar yetmezmiş gibi,üstüne toz aldım.
Bugünde devamı geldi.evi temizlemeye kaldığım yerden devam ettim.Çamaşırlarıda tabikide.
ben çamaşırları milyon parçaya ayırırım:beyazlar,siyahlar,kotlar,havlular,açık renkliler,koyu renkliler,tuvalet-banyo paspaslaro,...v.b. bu ayrışım böyle devam eder gider.bide bunlar için ayrı deterjanlar kullanırım.sanırım biraz manyağa bağlamış durumdayım.bide elde yıkanacaklar var tabiki:D
her giysinin kullanım talimatını okur,ona göre çamaşır makinasına atarım.çoğu insan kullanım talimatı yazılı olduğu kağıdı keser,çünkü o kağıt insanı rahatsız eder,kaşındırır.benim gibi psikopatlarda ne kadar kaşındırırsa kaşındırsın kesmez:D
benim gibi olmayın,şiddetle tavsiye etmiyorum:)
normal bir insan gibi yapın temizliği,abartmayın.
sonra benim gibi elinde deterjanla dolaşan birine dönmeyin:)

2 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

heyoo benim gibi birini buldum :D ben bazen derim ki bu sefer yapmicam, yatcam umrumda değil.. 5 dakika sonra kalkarım temizliğe başlarım ama :P bir de o kullanma talimatı kağıdını asla kesmem :P illa kesilecek bir şeyse, bazen bembeyaz gömleğin yanına siyah etiket dikiyorlar, o zaman keser özenle saklarım, atmam asla :P

modamakyajveben dedi ki...

canım ya,ben anlamıştım zaten sana neden kanımın kaynadıgını:)