16 Kasım 2012 Cuma

okudum


en son bir hostesin itiraflari kitabini okudum.cok sevdim.cabucak bitti.bittiginde üzüldüm,cünkü ben bu tür ;eglendiren ,romantik komedi tarzinda kitaplari cok severim.insani zorlamaz,rahatlatir,keyif verdirir:)
yazin türkiyeye gidisimde istanbuldan almistim.zaten ben her tr ye gidisimde bavulumda bi ton kitapla dönerim:)severim kitap okumayi fakat derslerim,projelerim o kadar yogun ki hic birseye vakit kalmiyor.
gece uyumadan önce okudugum peyami safa nin bir kitabi  var.bakalim o ne zaman bitecek ;)

5 yorum:

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Artemisin kitaplarını çok severim ben de :) İlk fırsatta bunu da okumak isterim. Teşekkürler :)

modamakyajveben dedi ki...

ben tesekkür ederim :)

GüzelGül dedi ki...

aaa ne güzel bir kitaba benziyor okumaliyim bende :) simdi daha cok merak ettim :)

Mein Blog/Blogum

modamakyajveben dedi ki...

tavsiye ederim,can slklntisina bire bir:)

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,

Bloğunuz çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğuma takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com