15 Kasım 2012 Perşembe

Ben


Ben bu aralar derslerden kafami kaldiramiyorum :(
cok uzun zamandir yazamadigimin farkindayim.
bir önceki baslikta bahsettigim mesele ile ugrastim.fakat bir sonuc alamadim:(
haksizlik böyle bir sey...

simdiki zamana gelirsek fazlaca stüdyo dersleri aliyorum.fotografta gördügünüz raumgestaltung.
cimbizla ugrasiyorum resmen yapistirabilmek icin,o kadar ugrastirici...
bu sekilde görüp kolay sanmayin ,cünkü bunu yapabilmek icin günlerce uykusuz kaldim.1:50 ölcekli calistim.
insallah hoca begenir,cünkü eger begenmezse derse devam etmemize izin vermiyecek ve ancak seneye alabilcegiz dersi:/ .hayirlisi o sebeple...
bunun gibi baska derslerimde var,o yüzden hicbirseye vakit kalmiyo.insallah emeklerim zayi olmaz.
Allah calisan herkese kolaylik versin,simdilik benden bu kadar :)

1 yorum:

LUCA dedi ki...

okul mahvediyor heleki derslerin yoğun olduğu o dönemler. senin bölümün ne bilmiyorum ama aynı dertten müzdaribim. bide bütün ilhamlr içinde patlıyo oda ayrı!
inş. emeklerinin karşılığını alırsın tatlım ..