21 Temmuz 2009 Salı

uzun ara











çooook uzun aradan sonra tekrar aranızdayım.viyanadan geldim,arkadaşımın ankaradaki düğününe katıldım.sonra koçişim geldi.onunla beraber önce izmire, sonra urla ya,daha sonrada çeşme ye gittik.çeşme de ılıca plajında kaldık.çok güzel bir yer ayarladık kendimize villasaray adı.
http://www.villasaray-vip.com/ adresinden fiyatlara bakabilirsiniz.yukarıda gördüğünüz oda da kaldık.fakat duvarlarını beyaza boyamışlardı.bence çok daha güzel görünüyo ve de çook daha ferah.ben beyaz rengini çok severim:)
o da kahvaltı şeklinde kaldık.hatta kaldıgımız tarihte bizimle beraber özgür ozan da orda tatil yapıyordu.ailesi ile beraber gelmişti.
bol bol güneşlenip,bol bol o muhteşem denizde yüzdüm.çeşmeye daha önce de gitmeme ragmen bu sefer daha cok sevdim.belki sebebi yanımda eşimin olmasıdır:)).
alaçatıda akşam yemeğimizi yedik.oraya aşık olup istanbula geri geldik.birkaçgün öncede koçişi viyana ya yolladım.
işte bu sebeplerden dolayı blogumla hiç mi hiç ilgilenemedim.
1 ay daha istanbuldayım.bu süre zarfında blogumla ilgilenmeye çalışacağım.ve de arkadaşlarımın bloglarını okuyacağım,biraz keyif yapmak istiyorum.bütün kışın sıkıntısını stresini üzemimden atmak istiyorum.yarın temizliğe başlıyacağım.gerçi ben dayanmayıp bugünden başladım, ama asıl temizlik yarın.herşey mis gibi olacak ve mis gibi kokacak.
en çok ta uyudum yastık.kesinlikle mis gibi kokması lazım.napayım ananem beni küçükken böyle alıştırdı:))
herkese kucak dolusu sevgiler,tekrardan aranızdayım:)

Hiç yorum yok: