31 Temmuz 2009 Cuma

perşembe pazarı ganimetleri




sonunda erenköy perşembe pazarına gittim:)

yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz cicileri aldım,bir kaçtane de iç çamaşırı alıp çıktım.

en üstteki yeşil t-shirt mangonun ve 5 tl ye aldım.made in turkey oldugu için bu ürünleri ihracat fazlası malları satan birçok yerde bulabilirsiniz ve hatta mangonun magazasına gittiğinizde de aldıgınız t-shirtün aynısı ile karşılaşabilirsiniz.bana çok oldu da:))

sarı t-shirtte C&A nın onu da 5 tl ye aldım.

pembiş pijamada adını sanını duymadığım,gayet normal bir konfeksiyonun ürünü,ama ben desenlerini çok sevdim,onu da 5 tl ye kaptım.

sonunda türkiyeye gelip te pazara ugramamazlık etmemişlik yapmadım:)



4 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ay çüş bana çüşler bana. kaç zamandır yazacağım yazamadım :( kendimi en koca öküz ilan ettim şu an. :(

aldıkların çok şeker canım güle güle kullan :))

modamakyajveben dedi ki...

canımmm:)
hiç öyle ilanlarda bulunma,asıl ben kendim için öyle diyorum,bir türlü bloga zaman ayıramıyorum.yani o öküzlük benim hakkım:))

cok tesekürller,daha güzelleri senin olsun:)

Stil Direktoru dedi ki...

modamakyajveben sıra gelince söz temanla ilgileneceğim.

modamakyajveben dedi ki...

tesekkür ederim:)