15 Kasım 2012 Perşembe

kurabiye ve hamburger :)


 aslinda bunlar ayni gün  yapilmadi,kurabiye dün,hamburgerde haftasonu yapildi:)kurabiyeyi ben yaptim .maket yapmaktan daralinca kendimi mutfaga vurdum ve kurabiye yaptim:).güzel oldu,iyi oldu,ben cok az yesemde sevgili esim hakkini vererek yedi:)


haftasonuda esim bize hamburger yapti:).ekmeginin hamurunu kendi yogurdu ve pisirdi.köftesini kendi hazirladi.lezzetli hamburgerler hazirladi bize sagolsun:)
afiyetle yedik.böyle hareketleri her zaman eslerden bekliyoruz :)

4 yorum:

GüzelGül dedi ki...

mhhhhhhhhhhh harika o kurabiyeleri kaynanamda yapiyor elmali cok seviyorum :))

Mein Blog/Blogum

modamakyajveben dedi ki...

viyana da olsan yapardim sana da :)

sebnemsblog dedi ki...

hamburger çok mükemmel gürünüyooor:) neffis:)

takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)

http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

hamburgerin ekmeği poğaça gibi güzel gözüküyor valla :D kurabiye de oyle.

www.fashionfitnessandrecipestr.blogspot.com