11 Haziran 2009 Perşembe

rüyam













enterasan bi şekilde bu gece rüyamda david beckham ı gördüm.ve rüyamda porsche magazasında armani iç çamaşırlarının tanıtımını yapıyorlardı victoria ile beraber.sonra victoria gidiyor ve tek başına kalıyordu.bende fırsattan ,istifade yanına gidip fotograf çektiriyordum.ve muhabbet başlıyordu.şimdi rüyamın en muhteşem yeri geliyor;david beckham benimle türkçe konuşmaya başlıyor:D hahahhahah

hatta bütün gün eşime bu rüyayı anlatıp güldüm.sonra internet girince gördümki yabancı basında david beckham ın armani kampanyası için boy boy foto ları var.sonra yazılanları okuyunca anladım ki,dün gece bana rüyamda malum olmuş:))
birazcıcıkta gerçek hayatta neler olduğunu anlatayım;
Bugün Londra daki selfridges magazasına david beckham in yüzü olduğu reklam kampanyasının dev bir afişi asılmıştı.

en üstteki fotoğrafta David beckham, BBC spor muhabiri Gabby logan ile birlikte mağazanın önünde kurulan podyumda röportaj halindeler.
bu arada beckham armani imzalı lacivert takım elbisesiyle dikkat çekiyor..

kaynak:dailymail

Hiç yorum yok: