15 Mayıs 2012 Salı

Mart ayinda okudugum kitaplar

Ben kitap okumasini cok severim.sürekli elimin altinda bi kitabim mutlaka vardir.her istanbuldan viyanaya dönüsümde bavulumun agirliginin büyük bir bölümünü kitaplar olusturur:) cok severim.fakat derslerin yogunlugundan pek firsat bulamiyorum.vakit olunca 2 günde 1 kitap bitirebiliyorum.ama vakit yoksa 3 ayda 30 sayfa ancak ilerliyebiliyorum.
okuduklarima gelince;ben bi sophie kinsella asigiyim:) .o kadar tatli yaziyorki bu kiz,bayiliyorum.okudukca okuyasim geliyor.zaten seri de 1 tane kitabi kaldi sanirim okumadigim.o da kitapcida kalmamisti alamamistim:)
yormadan,kafa dagitmak icin okunan yazlik kitaplardan.:)
herkese seve seve tavsiye ederim.alin okuyun,cikolata yemis gibi mutlu olun:)

ye dua et sev´ e gelince,ben  bu kitaptan nefret ettim.filmi ni izleyeyim dedim kitap bitince,belki o sekilde severim,yok daha cok nefret ettim.sevenlere saygim sonsuz,cünkü zevkler ve renkler tartisilmaz.bu yüzden daha fazla yorum yapmiyorum.:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sophie Kinsella en sevdiğim yazarlardan biridir ve bu kitaplarını da pek severim :)