5 Nisan 2012 Perşembe

mim

 

 mimlendim.sevgili vivam mimlemis:),tesekkürler arkadasim:)


1- Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı? Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz? Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki de değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?


cook sey degisti hayatimda.iyi ki degisti dedigim seylerde var,keske degismeseydi dedigim seylerde var.hayatimda beni büyüten ve yetistiren "ananem ve dedem" artik yok.Allah onlara nur icinde yatirsin.onlarsiz bana hayat cok zor.Allah anname,babama,abime,esime,canim dostlarima uzun ömürler versin.buraya yazmak bile gözlerimi doldurmaya yetti.cook özlüyorum onlari,hele ki ananemi,burnumda tütüyo...


hayatimdaki en büyük degisimlerden biri viyana ya gelmem.bütün yasamim degisti.yemem,icmemden tutun da meslegime kadar,hersey.ama istanbulu mu cok özlüyorum.iliyorum ki er ya da gec istanbul a dönücez.benim sehrime;)




2- Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz? Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? "Hayalimdir.." dediğiniz bir şey söyler misiniz?

  oooo,bende hayaller coktur.ama yavas yavas hepsi gerceklesiyor:)
bi bina var.üsküdar da,bogaz kenarinda.eski yikik dökük.ama cok güzelll:)ahsap türk evi :)
iste o ev benim su anki en büyük hayalim.orasi o haliyle benim olucak.bende bitirme tezi olarak orayi restore edicem:)sonra esimle yerlesicez,cocugumuz bahcede oynucak..falan filan:)güzel hayaller iste:)
ama ev pembe panjurlu olmayacak.aslina sadik kalip restore edicem,bembeyaz bi ev olucak,insallah :)


ben kimleri mimlesem bilemedim.o yüzden bu mime yorum yazan herkesi mimliyorum:)

3 yorum:

modamakyajveben dedi ki...

geldim davetin üzerine:)
yorum biraktigin icin mimlendin:)

Adsız dedi ki...

Cok güzel cevaplar canim, insallah bundan sonra istedigin gibi olur hersey ve istanbul´undada kavusursun, tabiiki ordaki evede ; )

modamakyajveben dedi ki...

insallah vivacim:)