6 Nisan 2010 Salı

Hediye sahibini buldu :)

SiraIsim
1.sedeff
2.fundagg
3.guns_n_roses
4.özlemedair
5.rayhane
6.powderpink
7.cansu_can_1991
8.tuananin dunyasi
9.buket
10.serpil
11.meliha
12.zeynep78
13.nah a perfect day
14.mihrace
15.yagmurvil
16.cicikan
17.ayse
18.ece nurun annesi mine
19.pasam42

merhabalar,
o kadar güzel ve beni duygulandiran,bazi noktalardada simartan seyler yazmissiniz ki,yorumlari okuyupta
 bir kisiyi secemedim,lütfen beni affedin...
 o yüzden random.org´tan cekilis yapmaya karar verdim.kimseye haksizlik etmek istemedim,cünkü yorumlara biraktiginiz her bir cümle benim icin cok degerli.cekilis yaparken cok heyecanlandim,biraktigi yorumuyla kazanan  sedeff oldu.
sedeff modamakyajveben@gmail.com adresine tam isim,soyisim,sana ulasabilecegim bir adresini gönderirsen,bu minik hediyeler en kisa zamanda senin icin yola cikacaklar;)
sevgiler


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum..Nice bol izleyicili giveawayler(:

zeynep78 dedi ki...

tebrik ederim sedef....