6 Ocak 2010 Çarşamba

sonia rykiel

sonia rykiel h&m için bir iç çamaşırı kolleksiyonu hazırlamıştı.
fakat bu kolleksiyondan istenilen satış gerçekleşmedi vede çoğu ürünler satılamadı.h&m de indirim dönemine girdiğinden pazartesiden itibaren sonia rykiel in tasarımlarını yarı fiyatına indirdi.bende kendimi bir designer ürününden mahrum bırakmamak için gidip satın aldım:P
şaka şaka,olay şöyle oldu:)
ne zamandır ev terliği almak istiyordum,ama deşik birşeyler arıyordum,bu ev babetlerini görünce hoşuma gitti,neden olmasın dedim.belki daha güzelini bulurum deyip bıraktım.sonra bugün fiyatının yarıya düşüp 9€ oldugunu görünce aldım.
eve geldiğimden beri ayağımdalar.
çok yumuşaklar,sıcak tutuyorlar,vede klasik terlik gibi olmadığından çok hoşuma gitti.
kociş de beğendi.
sonia' ya teşekkür edip bu koleksiyonu hazırladığı için ellerinden öpüyorum:)

14 yorum:

balböcükleri dedi ki...

güle güle giy ayağında paralansın:)çok şık

modamakyajveben dedi ki...

cok tesekkür ederim serpilcim daha güzelleri senin olsun:)

Adsız dedi ki...

Kiz modaci, ben bu yaziya yorum yaptim saniyorum, ama yok?? diyecektimki benim kizkardesimde senin gibi evde babet giymeyi seviyor, bizim burasida -7 derece oldugu icin ben resmen pabuc bulsam giyecek noktadayim, eskiden ne güzel anneannem yapardi, ey gidi günler : ) Simdi sanirim bende sonya rykiel&Co ya muhtac kalacagim, öptüm

modamakyajveben dedi ki...

viva; kiz modacı yazmış ya,hahahha:D,deminden beri gülüyorum,Allah iyiliğini versib emi senin:),sen hep bana böyle yaz bayıldım.gülmekten kendimi alamıyorum:)
canım yorum yapmamıştın,yapsaydın yayınlardım.demek kızkardeşinle aynıyız:),tatlı vivacım bizim burası da oradan pek farklı değil.soğuk kemiklerime kadar işledi.burasıda -4,-6 arası seyrediyor.aaa hakkını yemeyeyim şimdi,bazen gün geliyor ısınıyor 0 dereceye çıkıyor.
benim petiklerimde var ama onları giymek hiç içimden gelmiyor,bu iyi oldu,sen de al,aynı giymiş olalım,baktıkça birbirimizi hatırlarız:)

modamakyajveben dedi ki...

yanılmıyorsam ayşe... adlı yorumcunun yorumunun yayınlanmasını onayladıgım halde görünmemiş,tekrar baktığımda başka yorum görünmüyor,sanırım benim yorum bölümümde bi problem var.yorumlarının yazıldığı halde görünmeyen arkadaşlardan özür dilerim.umarım bu problemi halledebilirim

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Gerçekten çok güzeler. Fiyatı da öyle.H&M'in designerlarla yaptığı işbirliğini çok tutuyorum:)

modamakyajveben dedi ki...

ayse sakarcan; evet bende cok begeniyorum desingerlarla böyle birlikte is yapmalarini,gercekten bizim icin cok iyi oluyo:)

BenimProje dedi ki...

Bak sana email gönderdim, buraya oradan daha cok bakiyorsundur diye yazdim, cabuk oku ;P

modamakyajveben dedi ki...

cok haklısın:),hemen okuyorum:)

Syhn dedi ki...

çoookk şekeeeerr!!! o fiyat etikTİMİ ne o da aynı desen ne harika böyle ayrıntılara bitiyorum!

modamakyajveben dedi ki...

evet evet,aynı desenli fiyat etiketi:)
benimde çok hoşuma gidiyor böyle ince ayrıntılar:)

Unknown dedi ki...

aaa bak ben bunlari görmedim hic. güle güle kullan bunlar cok tatli =)

=*

Unknown dedi ki...

bide viyana da kariyer icin gittigini yazmissin. ne is yaptigini ve orayi nasil buldugunu ögrenebilir miyim merak ettim =)

modamakyajveben dedi ki...

tesekkür ederim sena,
ben viyanaya yüksek lisans yapmak için geldim,daha sonrasında da doktora yapmak gibi planlarım vardı.burayı profesörüm vasıtasıyla buldum,ben ingiltereye gitmek istiyordum fakat orası gercekten cok pahalı oldugundan tr ye aynı fiyatlar olan bi ülke olarak burayı tercih ettim.çünkü benim profesörüm yeni açılan bi üniversitede kendi bölümümüzü kurmayı teklif etmişti.o yüzden yurdışına çıkıp eğitimi dahada geliştirmeyi düşündüm.
umarım istediğin şekilde açıklayabilmişimdir sena:)