3 Aralık 2009 Perşembe

istiyorum!

çoktandır kendisiyle aşk yaşadığımız dior addict i artık yanıma almak istiyorum:).
kendisiyle olan aşkımız sanırım 7 yıl öncesine dayanıyor.ilk çıktığı zamanlar dergilerin üzerindeki reklamına bakıp bakıp iç çekerdim.sonrada boyner e gidip(eski adıyla çarşı) bol bol sıkardım.:D
bu aralar bu aşkım tekrar depreşti.kendisini uygun fiyata satın almak istiyorum.
bir çok yere baktım 50ml liğin fiyatı genelde 74€.
free shop fiyatına baktım 63€.
sanırım 63ten daha ucuzunu bulamam.o yüzden türkiyeye gelene kadar bekleyip havaalanından almayı planlıyorum.sizce ne yapmalıyım?
hala koklamamış olanlar için biraz kokusundan bahsedeyim,
Üst notalarda portakal çiçeği ve zambak.
Orta notada burbon vanilya.
Alt notada ise sandal ağacı, küçük hindistan cevizi ve kehribar'ı koklayabilirsiniz.
benim üzerimde ise şöyle bir koku bırakıyor;
yoğun vanilya ve yumuşatılmış tarçın gibi kalıyor.:)
en güzeli,sabah 8.00 sıkıp akşam 20.00 de bile misler gibi kokuyor.
işte ben buna bayılıyorummmmm:)

14 yorum:

kkkk dedi ki...

ben bir zamanlar kullanmistim bunu ama erkek arkadasim dahil bir cok kisinin cok agir kokuyor parfumun demesiyle birlikte sadece sogudum kendilerinden yasi geregi daha iyi kaldirabilir diye anneme hediye ettim o da ayni tepkileri almis.cok bogucu bir kokusu var bence ismiyle baglantili hicbirseyi yok daha cok uzaklastiriyor insanlar :) ama kalicigi konusunda katiliyorum.yikanan giysilerde bile kokuyordu.tabi bunda benim her sigara icisimden sonra kendimi parfumle yikamaminda bir katkisi olabilir :)

modamakyajveben dedi ki...

bende o zaman aynı tester leri sıktıgım gibi 2 kere pıstlarım:D o zaman çok olmaz sanırım:)

tuguna dedi ki...

Aynen ben de denemistim hic yakismadi bana, cok agir agir burnuma kokusu geldi. Zaten bi parfumu kendin de kokluyorsan o sana olmamistir:) Sana yakistiysa bence de freeshoptan alirsin.

modamakyajveben dedi ki...

dogru söylüyorsun canım.
en iyi arkadaşım,kuzenim ve eşim yakıştırdılar.ben zaten bayılıyorum.sanırım benim kokum olucak:)

didem dedi ki...

ben bayiliyorum bu parfüme ve kendilerine dün kavustum dünden beri yanimdan ayirmiyorum.sanada en kisa sürede kavusman dilegiyle diyorum

modamakyajveben dedi ki...

ay inşallah,sende güle güle kullan canım

Esra E. dedi ki...

http://www.fragrancex.com/products/_cid_perfume-am-lid_D-am-pid_207W__products.html

buradan ddaha uyun fiyata alabilirsin canım sevgiler
not:5 kez parfüm aldım 4ünde 3 haftada geldi son siparişim 6 haftada bilgine :)

modamakyajveben dedi ki...

tamam bakayım bi bu siteye,iyi oldu söylediğin,tresekkür ederim

Nasilgiysem dedi ki...

bildiğin sahlep kokusu...bayılıyorummmmm! :)

modamakyajveben dedi ki...

bende :))

BenimProje dedi ki...

Kiz ismarlayip memnun kalirsan banada haber verki bende ismarlayim, bir kac internet sitesinde okudum ama henüz cesaret edemedim ismarlamaya ; )

modamakyajveben dedi ki...

tamam.ben daha bugüne kadar hiçbir internet sitesinden kozmetik ve parfüm alışverişi yapmadım.bi araştırayım,memnun kalırsam sana söylerim tatlı vivacım:)

Unknown dedi ki...

Ben 1 şişe kullanmıştım ilk çıktığında, sonra 2. şişe hediye gelmişti, biraz kullanmaya başladım ancak o zamanlar yeni erkek arkadaşım ( hala öyle :)) ) bu tarz fazla vanilyalı kokulardan nefret ettiği için 2. şişe yıllardır duruyor, sadece o İstanbul dışında olduğu zaman kullanabiliyorum :)

modamakyajveben dedi ki...

:)
eşim begendi kokuyu umarım satın aldıgımdada begenır de,bı problem olmaz:)çünkü gerçekten addicte bayılıyorum.yoksa bende onun olmadıgı gunlerı beklemek zorunda kalırım:)