25 Eylül 2009 Cuma

maybelline eyeliner

bu ürünü alalı bayağı oldu.ama ben onun hakkında hala hiçbişey yazamadım. oyüzden başlıyorum.ilk önce eyeliner kullanmayı çok severim.ilk zamanlar bu işi siyah kajal göz kalemiyle yapıyodum.sonra baktım elim alıştı,en iyisi kendime bi dipliner alayım demiştim.ucu keçeli kalem gibi olandan alıp kullandım.
daha da iyi yapmaya başlayınca eyeliner aldım.
şu an birçok markadan eyeliner larım var.
maybelline ise en rahat sürdüklerimden.lacivert kısmı kalem gibi oldugu için rahat tutulup,rahatlıkla düzgünce sürülebiliyor.hatta çok güzel gösteremesemde aşagıdaki fotodan düzgünce sürülebildiğini görebilirsiniz.


ortadan başlayım sürüyorum.daha sonra tekrardan göz pınarımdam ince bir çizgi halinde alarak ortaya gelip birleştiriyorum.böylece hata yapma payı en aza inmiş oluyo.
fiyatı yaklaşık 8€ ya gibi bişeydi,yani 16 tl civarıdır.
performansı cok iyi.
siyahı gayet güzel veriyo.farların üzerinden yapınca bile gayet güzel siyahlık veriyo.
ben bu ürünü çok severek kullanıyorum.
bittiğinde tekrar alırım.
bu ürünü herkese tavsiye ederim:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Doğrusunu söylemek gerekirse ben hiç beğenmedim 19 tl ye aldım.Uzun zamandır eye liner kullanıyorum alırken tezgahtar bayan çok iyi demişti bende denemek için aldım.Gözde kalıcı bile değil ayrıca bunun fırçasıda çok yumuşak.Bence bu paraya değmez bile.