23 Ağustos 2009 Pazar

alix avien makyaj temizleme mendili



aslında ben lancome un bifacil kullanıyorum.ama tr gelirken yanımda getiremedim.bende makyaj temizleme mendili alırım diye düşündüm ve aldım.

diğer makyaj temizleme medilleri gibi,ben farkını göremedim.makyajımı sorunsuz çıkardı.

tabi birkaç kirpiğimle beraber...

fiyatı 2.99 tl idi.

seyahatlerde yanınızda taşıması çok kolay oluyo.zaten geldiğimden beri bi yerimde duramadım.

,hep biryerlerdeyim.bu yüzden fazlasıyla işimi gördü.

belki viyana ya dönerken 1 tane daha alabilirim,yanımda bulundurmak için.

belki de viyanadan alırım.çünkü bu tip ürünler piyasada fazlasıyla var.

4 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aaa ben de merak ediyordum Alix Avien'i bir dahaki sefere deniyim ;) Genelde Nivea alıyorum, yumuşacık çok rahat oluyor :)

modamakyajveben dedi ki...

çok iyi değil ama,kurtarıcı olabiliyor.niveanın sanırım daha iyi,onun mendillerinin dokusu daha kalın

Unknown dedi ki...

goz makyajını cıkartırken gozde yanma yaptı mı? cuku bu tur urunler kullanırken gozlerim hep yanıyor ki goz makyajımı cıkarmasam bile goz cevresine azıcık yaklassın yakmaya yetiyor..

modamakyajveben dedi ki...

çok azıcık bi yanma yaptı,ama farkedilmeyecek kadar az.ben viyanada bifacil kullanığım için,herkese onu tavsiye ederim.bunuda öyle seyahatte falan kullanabilirsiniz diyebilirim.